Montag, 21. Februar 2011

Aues wird mau guet

Soooooo. Mul oli üks täitsa huvitav nädal vms. Esmaspäeval oli valentinipäev, yeah riiight, we all love that day. Natuke oli nagu motivatsiooni, samas ei olnud kah. Mittagil kirjutas mulle mu kontaktisik Valerie ja küsis, kas ma tahaks temaga õhtul Solothurnis chillida. Natüüüüürlich gau! Ja ma ei ole väga kaua nii suures koguses rämpstoitu söönud ühe päeva jooksul. Rongsõit Solothurni oli muidugi ümberistumisega Bernis, kestis poolteist tundi ja ajas mind meganärvi. Mul ikka on vist mingisugune foobia rongide suhtes.

Aga niiiiii hea oli Valerie't näha, ta on lihtsalt üks maailma toredamaid inimesi. Ta pole üldse nagu keegi suvaline kontaktisik, vaid nagu päriselt sõber ja ma usaldaks talle terve oma hinge. Käisime kinos, 'Hereafter' - selline koomisch, aga hea. Ja niisama olime ja megatore oli. Öösel sõitsin veel rongiga koju. Kell 1 öösel jalgrattaga sõita pole ka paha, kui kolmveerandkuu paistab ja puha.

Teisipäevalgi spontaanselt peale kooli Berni, et kokku saada Malvina ja Randoniga!!! Oehh , neidki polnud ma alates suusalaagrist näinud. Oli chill ja oli nii palju jutte, mida üksteisevõidu jutustada ja kindlasti jäi palju veel rääkimata. Positiivsed emotsioonid ongi kõige tähtsamad. Isegi, kui rong 25 min hilineb.

Kolmapäeval oli wtf suusapäev Schwarzsees, mis oli täielik success. Lund muidugi ei olnud, aga seda me kõik juba teadsime. Sõitsime siis natuke, pärast istusime peiz'is ja õppisin šveitsi kaardimänge juhhei.

Neljapäev polnud ka paha. Ning reede oli täitsa hea. See on see koht, kus laulaks koos Evelyga Buratino laulu ' see on juba väga hea' ..jaja. Mu vennal Janol oli sünnipäev, sai 18. Algul oli kodus väike istumine perekondlaste ja osade sõpradega. Pärast oli veel ühel kolleegil sünnipäev ja liikusime Freiburgi edasi. Selline tore ikka oli.
Laupäeval käisin veel Fäbi ja neidudega väljas jajah. Ikka ja alati leidub inimesi, keda ma isegi ei tunne, aga kes hüüavad ' hei estland!' ning naeravad mu koomilise hochdeutsch-dialekti segu üle. aga ei, ainult positiivne.

Hmm pühapäev oli jälle rahulik päev, nii ju peabki. Aga ohhei, just meenus, et õhtupoolikul käisin hostvanematega kirikus prantsuse barokk-kontserdit kuulamas.. Üldiselt mul ju ei ole midagi klassikalise muusika vastu. See poolteist tundi seal aga tekitas vaikselt soovi oma veene läbi närida. Missealikka, mingi hetk sai see läbi ja siis läksime perega cordonbleu'd sööma, mis oli täitsa väärt lõpp sellele nädalale. :))

Question of the week mann: yfu reeglid ja kojusaatmine.
Niisiis, nii palju kui mina asjast aru olen saanud, siis ametlikud reeglid väitvat, et esimese mingilaadse reeglirikkumise eest saadetakse hoiatuskiri vahetusõpilasele. Ning ja, arvatavasti siis, kui pärast seda veel midagi toimub, on suur tõenäosus , et inimene võidakse koju saata. Samas aga, ei saa alati nii kindlalt seda määrata, sest kõik sõltub muidugi ka sellest, mismoodi vahetusõpilane yfu reegleid rikkunud on jne.
Nagu vanasõna ütleb, pean veel mainima, et erand ju kinnitab reeglit. Ehk siis alati on juhtumeid, mis jäävad veidi segaseks ja mille kohta palju kuulujutte ringi liigub. aga jamh..

Esmapäeva õhtu, motiveerime nüüd kõik end edukaks nädalaks jawohl:)

bb

1 Kommentar:

  1. Niinii like, et sa oma blogi ikka täidad!:)
    ja, et sul igav ei hakkaks, esitan sulle veel mõned küsimused:D
    1. On see hinnatase Šveitsis ikka väga üüratu Eestiga võrreles? et palju sul kuus umbes taskuraha kulub ja on see kõvasti rohkem kui Eestis?
    2. Kas kõlakas sellest, et Šveitsis on üsna võimatu sattuda kehva peresse ja, et kõik pered on heal elujärjel vms. peab paika?
    3.Nagu ma aru olen saanud, käid sõpradega üsna tihti klubitamas. niisiis, kas Šveitsi klubid on 16pluss?
    4. Millised on su sõbrad/klassikaaslased? Korralikud/pidutsejad?
    5. Millises piirkonnas sa Šveitsis täpselt elad? Milline asukoht võiks elamiseks parim olla?

    okeei, ma ikka loodan, et viitsid neile küsimustele vastata:)
    Edu Sulle!:)

    AntwortenLöschen