Dienstag, 28. September 2010

Elus ja terve, vahel vaid kontaktivõimetu.

Alati kui ma esmaspäeval blogi kirjutan, nt nagu eelmise postituse puhul, siis ma enam see nädal rohkem ei kirjuta. Millegipärast on nii juhtunud. Sest terve nädala ootan nädalavahetust ja siis on see käes jajajaa. Blogi olemasolu meenub alles järgmisel esmaspäeval.

Anywho. Mul läheb kõik suurepäraselt, nagu öeldakse. Eelmisel teisipäeval käisin esimest korda klassiõdedega väljas, Julia ja Danielaga. Muidu tavaliselt ainult Lorini inimestega. Mnjaa, lahe oli. Räägin liiga palju vahel, though. Mitte, et see iseenesest halb oleks, aga valel teemal enamasti..

Kool on olnud okei. Selline tavaline, aga noh, es geht.

Reede - ausalt juba klassikaks muutunud xxeme. Mul on endal ka imelik, et me seal nii palju käime, aga see on parim koht Freiburgis:) Isegi baarmen juba teab mind nägupidi..Sain jälle paljude inimestega tuttavaks. Nüüd on jälle kõik nii segamini. Zum Beispiel, eile hakkas keegi minuga fb-s rääkima. Okei, võin taga ju rääkida, aga ausalt öeldes pole mul õrna aimugi, kes ta on. Isegi siis ei meenu, kui Livia mulle 2x üle seletab, kus ma täpselt temaga tutvusin. Egal.

Laupäev hommikul oli varajane ärkamine, mis kohe üldse ei rõõmustanud. Läksime vahetusvanematega Plaffeien'isse Alpabzug'i vaatama. See tähendab üritust, mille puhul lehmad talveks mägedest tagasi tuuakse. Lehmad on kõik lilledega kaunistatud ja korraldavad oma lehmarongkäiku vms:DD Polnud niiii huvitav, aga kuna see on midagi väga originaal-šveitsilikku, siis mõtlesin, et tasub ikka ära vaadata. Kuigi enamus šveitslasi pole seda isegi näinud. Panen millalgi pilte ka üles.

Õhtul käisin koos Janoga ühel väiksel sünnipäevapeol. Olin talle just eelmine päev öelnud, et tahaksin tema sõpru paremini tundma õppida. Ja siis see oli nii kena temast, et ta mind kaasa kutsus.

Pühapäeval..mis ma tegin? hmmmm. Käisin Lorini jalgpallimatši vaatamas ja olin nsm. Siis jäime Janoga megapaduka kätte, aga see-eest nägime imeilusat topeltvikerkaart! Esmaspäeval suutsid mu neiud mul jälle tuju heaks teha. Käisin Stini, Pascale' ja Liviaga Freiburgis, sest kooli polnud see päev. Mulle meeldib mu klass ja Jano sõbrad on ka kõik väga toredad. Aga esimesest õhtust peale tunnen, kuhu päriselt kuulun. :) Stiniga käisime veel swisscomi poes ja LÕPUKS sain omale kohaliku šveitsi numbri!!! Ma olen nii rõõmus nüüd. Ikka väga suutsin venitada sellega. Siis tegime veel pilte YFU-laagri jaoks. Hmm, pildid oleks pidanud üleeile ära saatma..Noh, äkki teen seda homme.

Aga nüüd ootab mind xxeme. Weil es dienstag ist!
Terviseks:D

1 Kommentar: