Montag, 6. September 2010

schnalla knallen..neii

Was hast du am Wochenende gemacht? mu lemmikküsimus kõigile täna.
Reede õhtul xx, mu vaieldamatu hetkelemmik. Üritasin teada saada, kuidas seda kirjutatakse, aga jäi ikka segaseks. ventijem, oder etwas sooo, egal;D Mu sõbrad on ikka sitaks hoolivad, peab ütlema. Isegi, kui ma ise pole vahel.

On inimesed, kellega on reede õhtul lõbus. Veelgi paremad on aga need, kes võtavad kontakti laupäeva varalõunal.

Laupäeva õhtul käisin Livia'ga Bernis klubitamas. Tal lõppes väga pikaajaline suhe. Ehk siis oli vaja tema mõtteid eemale juhtida. Schnalaaaa. Minul ei olnud hauptsache s. tuju. Vaid sinuga viitsiks, C.
Pühapäeval oli uni selgelt liiga magus, et end mägedes matkamiseks ohverdada. Tuleb teisi kordigi. Seega nautisin oma rahu ning imetlesin mägesid kaugemalt, aias päikese käes lugedes.

Inimesed on siin tõesti suurepärased. Paremad, kui julgesin loota. Muidugi olen ise ka ehk veidi teistmoodi ja üritan rohkem kui muidu.

Homne tõotab väsitav tulla. Siiskisiiski, on plaanis kohtuda Kennethiga(ka võp eestist)!!!!!!!! Üldse pole naljakas, et me samas linnas koolis käime ja üksteisele väga lähedal elame ning ise seda kuu aega ei tea. Võib olla vahva jälle reaalselt eesti keelt rääkida näost näkku:DDD

mit Livia@wankdorf

3 Kommentare:

  1. Ich verstehe zwar nicht, was dort steht, aber ich mag das Foto :)

    AntwortenLöschen
  2. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  3. hahaaa, terviseks, Livia! ich mag das Foto auch:)

    AntwortenLöschen