Montag, 13. September 2010

Keine Lust





































Laupäeva õhtul käisin siiski korraks hostvanematega väljas. Emile Angeloz' skulptuurid. Näitus tema enda aias. Prantslaslik ja mõtlemapanev oli. Aga ma pikalt jahuma ei hakka.
Pühapäeva hommikul taaskord meeliülendav ärkamine kell 7! Et saaks mägedesse matkama minna. Hochmatt - 2152 m. Seekord oli seda natuke liiga palju..Ma olen ju ikka veel haige ka. Muidugi oli vaade ilus! Siiski, polnud päris seda õiget emotsioon see päev.
Viimane pilt, see valge lumine mägi, see on Mont Blanc!!! Seda oli küll väga vähe näha, aga siiski lahe:)
Täna ei olnud jälle mingit isu üles tõusta. Ehk siis kooli ei läinud ja nsm jõin ingveriteed terve päeva. Siis vaatasin "A Walk To Remember" ja "The Notebook". Lihtsalt niiiiiiiiiii..... Valasin veidi pisarad ja mõtisklesin.
"Mäletad, kui sa kuulsid mu südame häält?"
Praegu on kõik juba kuidagi teises staadiumis, võrreldes esimeste nädalatega. On ju kool ja siis on ka tõsisemaid hetki ning asju, mida ma ei mõista. Üldises plaanis kinnitan endale siiski, et kõik on hästi. Ja nii ongi.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen