Montag, 20. September 2010

Head asjad ei tulegi kergelt?

Kolmapäeval läksin lõpuks kooli ja nii hea meel oli jälle inimesi näha. Inimesed on siin tõesti suurepärased:) Ning nüüd olen piisavalt terve ja es geht. Neljapäevane ujumine oli surm. Ma siis väitsin õpetajale, et mul on veefoobia. Aga suva.
Reede õhtul kodus "country-abend". Lorin, Jonas, Fäbu, Aschbi, Stini und ich. Selline rahulik, aga lõbus ja hea. Ma jätkuvalt ei väsi üllatumast, kui Lorin ja mehed midagi korraldavad. Siis on nii naljakas lihtsalt. Sest nad kõik on nii megakummalised, aga mitte halvas mõttes. Jano ilmus ka korraks kohale ja järgmine päev suutis Stini ainult tema tantsuoskusest rääkida:D:D mis oli tõesti hea!

Laupäeva päeval passisin nsm. Seejärel väike naistekas Bad Bonnis. Õhtul lõõõõpuks Neueneggis kellegi geburtstagsfescht. Mis oli hea. Võinoh peamine osa sellest, vahepeal oli verrückt ka. Oli palju tuttavaid, keda polnud mõnda aega näinud. Nii naljakas oli, kui seletasin Jonasele midagi eriti emotsionaalselt. Ja siis keegi umbes koputab õla peale ja küsib, kuskohast ma pärit olen. Väidab siis, et ta lihtsalt tundis huvi, sest mu saksa keel oli eriti komisch. Mida ma ka usun. Nojah:DD Parim ikka lõpus ja üldiselt oli suurepärane.

Pühapäeva hommik. Ahvatlus terve päev maha magada oli tõesti olemas. Aga aga, magades ju Šveitsi avastada ei saa nii palju. Võtsin end kokku ja koos Priska ja Loriniga asusime Lõuna-Šveitsi poole teele. Sihtpunkt oli Genfersee ääres üks kohake. See oli nii väärt ülestõusmist! Jälle midagi täiest uut. Lõuna-Šveits, see on ju päike ja viinamarjaistandused ja vein. Nagu Itaalia või Lõuna-Prantsusmaa. Imeilus! Järve vaadates võis peaaegu ette kujutada, et see on meri. Seltskond koosnes küll peaaegu ainult vanematest inimestest, aga okei oli. Terve päev siis olimegi seal lihtsalt, degusteerisime veine, sõime ja suhtlesime. Hommikusöök, lõuna ja õhtusöök 3in1 ütleks selle kohta. Lõpuks olin niiiiii väsinud. Järjekordselt väga armas päikesepõletus kah;)

Kenneth! Ma pean sulle nalja rääkima! Ma sain su klassijuhatajaga tuttavaks:D:D Nagu kõige lambim asi üldse, eksole:D Ja ta polnud ikka aru saanud, kas sa oled eestlane või soomlane:D

Tänane oli omamoodi. Komisch, aber gut. Ebatõenäoline kooslus, aga võin siiski öelda, et peagu nii see oli. Jaaa, ma kinnitasin endale hommikul, et tuleb suurepärane päev. Sellegipoolest feilisin mingite väikeste tobedate asjadega ja kartsin juba, et olen ära neetud vms:DD Midaiganes. Rahunen nüüd maha ja kõik läheb hästi:) Sest nüüd on kõik ikkagi teistmoodi. Miskit on muutunud. Kuidagi ja millegipärast. Pole üldse enam nii nagu alguses. Eks paistab.

Itaalia keele tunnis tutvustasin Tallinnat. Kõigest paar lauset, sest sellega meie itaalia keele tase piirdub.
Mõtlen, et väga tore oleks, kui homme kõik hästi läheks.

Päikest!;)

1 Kommentar:

  1. Ega ma pole ka veel aru saanud, kas Kenneth peab end rohkem eestlaseks või soomlaseks:) Nii et räägi välja..

    AntwortenLöschen