Donnerstag, 12. August 2010

Alles gut

Ma magan iga päev liiga kaua. Umbes 12ni. Ja tegelikult ma ju ei magagi. Ma näen hästi imelikke unenägusid, selliseid psühhedeelseid. Ja siis ma ärkan üles, aga ma ei suuda tõusta, sest ma arvan, et kui ma veel magan, näen äkki neid unenägusid, mida tahaks;)) see selleks.


Eile käisin vanematega Swisscomi poes telefone vaatamas. hmmhmmhmm, ma ei tea nendest asjadest palju ja ma ei suuda väga süveneda kaa. Ehk siis ma ei tea, mida teha, et kas teha leping või mitte..midaiganes.


Pärast käisin Lorini ja paari sõbraga Stine juures istumas ja niisama. Oli tore.

Täna pärastlõunal käisime Stine ja Pascaliga Freiburgis šoppamas. Ein bisschen oder ein bisschen zu viel.. selles on küsimus:D Istusime kohvikus, ostsime postkaarte, sõitsime rongiga kaa. Pärast koos Gaby ja Lora'ga (mitte et ma teaks, kuidas kõik neid nimesid tegelt kirjutatakse, aga suva vist) Bad Bonn'is, mis on üks väga omamoodi baar. Sellega on vist ka nii, et kõik teavad seda, aga paljud ei tea, kus see on:D Siis sõitsin rongijaamast rattaga koju. Eriti tore oli, mäest üles autotee peal, kleidiga, ja siis mul olid igast poekotid ka veel. Ja enne, kui ma rattaga sõitsin, sadas vihma. Aga see kõik on hea. Kogemused, nagu ütles kallis sõber.


Jälle pole mul õrna aimugi, mis ma homme teen. Naljakas niimoodi elada. Tahaks teile kõigile postkaarte saata:) aga point on selles, et tegelt ma ei viitsi nii palju saata. Sest teid on nii palju, kellele tahaks.

2 Kommentare:

  1. heihei, ma ostsin M Budget'i. see on kõnekaart, 19.80 maksab; peal on 15 frangi eest kõneaega. See käib ka Swisscomi alla ja kuna pmst kõigil meil siin on Swisscom, siis see tuli kõige odavam. just so you know :d

    AntwortenLöschen
  2. okeii, tänud infi eest!;)) ma pole jamh ikka veel suutnud midagi ära osta..:D

    AntwortenLöschen