Mittwoch, 25. August 2010

luxury of leaving

Tänane päev ehk neljapäev, 26es (jälle ma kirjutan öösel..ja mu blogi jamab kuupäevaga ehk siis mitte tählele panna hetkel!) oli wunderschön. Esimene varajane ärkamine siin, pool 8 juba. Hostisaga sõitsime varsti rattaga linna ja külastasime mu kooli, St. Micheli gümnaasiumit. Arutasime õppealajuhataja vms'ga, mis klassikallakut ma tahaks. Ma pole suutnud veel otsustada, aga vb võtan itaalia keele. Seda nad alustavad nullist ja siis see oleks ehk hea minu jaoks. See mõte hakkas mulle nii meeldima. Pärast rattaga sõites, juuksed tuules lehvimas, naersin endamisi ja mõtlesin, et mina olengi uus Elizabeth Gilbert. Eriti itaalia keelega ja puha:D:D

Hostisa näitas mulle veel , kus ta ise töötab. Ülikoolis nimelt. Ta õpetab joonistamist/maalimist. See ülikool oli nii väike ja armas. Selline vanamoodsalt nunnu seest ja isegi siseaed on neil, mis on üliilus. Õhkkond oli nii hea seal ja ma kuidagi tunnetasin, et mu hostisale hullult meeldib tema töö. See on hästi tore. Üldse mu mõlemad vahetusvanemad tegelevad huvitavate asjadega. Hostema lubas ka kunagi oma töökohta näidata. Ta tegeleb probleemsete inimestega. Korraldab neile töötubasid vms, siis nad teevad koos keraamikat ja ma leian, et see on väga ühiskonnale kasulik töö.

Kui me siis koju jõudsime, avastasin et kell on alles pool 12, ehk siis tavaliselt ma tõuseks sellel ajal. Mul oli nii hea meel, et olin juba midagi teinud ja ei maga täna oma aega maha. Siis istusin aias ja lihtsalt vaatasin mägesid. Ja ilm oli imeline ning soe.
Pascale kutsus mind Murtenisse pärastlõunaks. Kuidas ma aru saan, et mu sõbrad on autoga minu juurde jõudnud? Kuulen, kuidas sexy bitch kajab üle õue:D Aschbi oli ka kaasas ja autos ma lasin neile ipodist eesti muusikat. Väääga naljakas ikka. Murtenis oli imehea. Külm järv, päike, võrkpall, jäätis ja inimesed. Viel spass.
Õhtul koos Jano, Andrea ja Ladina'ga Berni kinno. Andrea on mu paralleelikas. Step up 3 - hothothot.:D Kino on siin ikka täiega kallis, tavaline pilet Bernis on u 180 eeku. Täiega fun oli. Ma nii armastan neid fotomasinaid kaa, tegime pilte jälle. Ma tahaks nii paljusid asju teile näidata ja seletada, aga mul hetkel pole eriti palju pilte. Ühesõnaga oli tänane hästi tegus päev.

Homme hommikul brunch Pascale' juures. Arvatavasti hakatakse mulle tegema ülevaadet traditsioonilistest šveitsi toitudest.

Vahepeal olen veel Bernis loomaaias käinud. Filmiõhtu Lorini sõpradega ja üks õhtu käisime väljas jälle. Mitmete hostpere sugulastega olen tutvunud. Nii palju nimesid tuleb kogu aeg igast suunast, enamus on nii keerulised ka.

Kolmapäeval tegime hostemaga velofahrenit jälle ehk siis käisime ratastega sõitmas. Hostema tuttava juures on vahetusõpilane Ecuadorist. Kohtusime temaga, tundub tore poiss olevat. Aga keeruline on see, et ta räägib ainult hispaania keelt. Ma ei mõista kuidas see võimalik on, et ta isegi inglise keelt ei oska. Ehk siis väga piiratud suhtlemine. Selles mõttes olen enda saksa keelega täitsa rahul isegi peaaegu..:)

Postkontori kasutamine osutus keerulisemaks, kui eeldasin. Ja nii kaua läheb ka kirjadega, 1-2 nädalat. Veits jama.

Aga ILUSAT SÜNNIPÄEVA, EMME! tundub, et kaardi saad kätte alles saja aasta pärast.:(

Vahetevahel on mu tunded nagu ameerika mäed. Nii raske, samas nii ilus. Nii on.

"parem olex, kui sa peale sellist äraolekut kunagi nii kauax ei lähex ära:D"..mnjaa, tahaks midagi öelda, aga pole olemas piisavalt sõnu.


PS. väga lamp pilt, aga ma tahtsin näidata, kui ilusad 3D-prillid Šveitsis kinos on. nii normaalsed nagu.
PPS. päeva nali - sõidame autoga ja meie ees on kõige imeilusamad lumised mäetipud näha. Ja siis Aschbi küsib:"Kas Eesti on ka teede ääres sarnane maastik?" Suur Munamägi for da win:D
Nende jaoks on mäed sama iseensestmõistetavad kui eestlaste jaoks meri, ma arvan.
Gnarls Barkley - Going on. seda kuulasin kevadel, kui Šveits veel mu reaalsus polnud.

2 Kommentare:

  1. Hei. :)
    Tahtsin lihtsalt seda kirjutada, et Ecuadoris pole inglise keel nende üks tugevamaid külgi. Selle tase lõpuklassides on ka meie põhikooli viimastest klassidest kehvem ma usun. (:

    Aga Imelist aastat! Naudi iga hetke, sest see lendab mööda enne, kui arugi saad. (:

    Terje

    AntwortenLöschen
  2. Oi aitähh sulle, Terje:)) Tead, ma isegi lugesin vahetevahel su blogi, kui sa Ecuadoris olid:)

    Päikest!

    AntwortenLöschen