Samstag, 21. August 2010

Mõned pildid kaa!




Kõige üleval mu uus elukoht, paar pilti mägedest. Pildid mu perest. Sinise t-särgiga on Lorin ja rohelises Jano. Viimane pilt Freiburgist, linn, kus ma koolis hakkan käima.


Nii keeruline on meenutada, mis päev täna on, ja millal ma mida tegin. Eks ma võtan oma ajurakud kokku teie nimel. Neljapäeval läks Jano varahommikul muusikafestivalile ja tuleb tagasi alles pühapäeval. Mina tegin Priskaga koos peaaegu kahetunnise rattasõidu. Siin mägedes on rattaga sõitmine ikka hoopis teine teema kui Eestis. Raske, aga huvitav. Tõus ja laskumine.:)

Täna ehk siis reedel (mis siis, et öökohaselt on laupäev) sõisime Pascale'ga ratastega Stine juurde. Tal oli sel nädalal kool juba Bernis ja oli üsna raske olnud. Sõime ananassi ja mõtlesime, et mida kõike ma siin Šveitsis nägema pean. Rivellast olen nii vaimustuses, see on nii hea limonaad. Ja seda müüakse kahjuks ainult Šveitsis. Stine vend Lora oli ka seal ja Sabrina tuli ka varsti. Niisama olime ja nad õpetasid mulle mingit lauamängu:D

Ilm oli soojem, kui keegi meist arvanud oli. Koju jõudmine oli väsitav. Kodus tegime Priskaga pannkooke. Mis on väga imelik, see, et nad ütlevad soolase pannkoogi kohta omlett. Ja mitte kunagi ei söö nad seda hommikul.

Õhtul oli mul jälle nii kiire. Rongid ju ei oota. Siis ma hullult kiirustasin rongijaama ja jõudsin õigeks ajaks. Ning seegi kord jäi rong hiljaks. Ma ei tea, mis omamoodi loogika see on:D Sõitsime Stine ja Sabrinaga Freiburgi. Reede õhtu küll, aga palju just ei toimunud, sest nii paljud on hetkel kuskil ära. Niiet ei pannud rämedalt pidu;D Täna pimedas rattaga koju sõites polnud õnneks enam hirmus.

Teate, et sõna "terviseks" tekitab siin ikka väga sensatsiooni. No saksa keeles on "gesundheit" ja dialektis "sonnit" vms. Ma siis alati ütlen ka kõigile, kuidas eesti keeles on. Siis kõik on nii vaimustatud ja see on nii armas.

Ma ei saa ikka veel hästi magada, aga soovin teile päikest unedesse!

3 Kommentare:

  1. Mingis vapsee paradiisis oled ju piltide järgi :D

    AntwortenLöschen
  2. olen tõesti:D loodan, et sulgi eestis elu kena!:)

    AntwortenLöschen
  3. Wow, tõsine paradiis!

    Naudi täiega, tahaks ise ka täiega seal mägedes rattaga sõita. Armas on lugeda su blogi :) ole tubli seal :)

    btw, kenad kutid on sul vendadeks ;) :D

    Carolyn :)

    AntwortenLöschen