Montag, 23. August 2010

Perekeskne pühapäev

Ärkan üles ja kohe on külalised kohal ning lõunasöök. Hostema Priska mõlemad õed tulid külla.
Grillisime ja värki. Pärast oli tunne, et ma ei taha enam kunagi süüa. Siiski, ma luban , et ma ei võta 10 kilo juurde;)) Sest sellele kõigele järgnes jalutuskäik ka.:D

Nii ongi. Hetkel on elu rahulik. Kool hakkab 30.aug. Millagi pean omale klassikallaku ka valima. Muide, šveitslased käivad koolis 13 aastat. Niiet rõõmustage, inimesed:D

Täna nägin esimest korda siin lumiseid mäetippe! 4000 m kõrgused Alpid paistavad meie maja juurest kaa, kuigi on tegelikult kaugel. Aga need on näha ainult selge ilmaga. Nii ilusad, et peaaegu oleks pisar tulnud. Üritan ehk pilte ka teha millalgi. Eile käisime ka wunderschönis kohas jalutamas. Galtertal vist oli nimeks. Omamoodi nagu kanjon kahe mäe vahel, kus voolab jõgi.

Küll ma varsti hakkan normaalsel ajal ka magama minema. Kallistan!

4 Kommentare:

  1. Hei! olin eelmine aasta võp Šveitsis, prantsuskeelses küll. uurisin kaarti ja mulle tundub, et elad minule üsna lähedal, ka Fribourgi külje all (no mitte päris, aga peaaegu) :D. ma elasin Bulle's. Mõtlesin küsida, et mis kooli sa lähed? kuna sa aga õpid saksa keelt, siis sa arvatavasti samasse kooli ei lähe, kus mina olin. minu kooli nimi oli Collège du Sud, su hostpere vast on kuulnud sellest :D

    Jätka kirjutamist samas vaimus!
    PS.olen VÄGA kade sinu üle ;)

    AntwortenLöschen
  2. Heii! Kas see Bulle, mis on Broc'ist natuke loodes(vaatsin ka just kaarti:D)? Ma elan täitsa Freiburgi lähedal, Düdingenis. Leidsin su blogi ka just üles ja tundub, et sul oli väga tore:) aga kuidas teistmoodi saakski, eksole:D Mina lähen St.Micheli kolledšisse, see on Freiburgis. ja on kakskeelne kool.

    päikest sulle!

    AntwortenLöschen
  3. jaaa, just seesama jah! Broc's tuleb teil varsti PAO, üks YFU laager kõigile võpidele, see on NIIIIIIII äge! ja ma tean kolme tüdrukut, kes käisid st.Michelis eelmine aasta, kaks sakslast ja üks soomlane, aga no prantsuskeelses jällegi :) ja noh jah...vaatan iga päev veel oma Šveitsi fotosid ja nutan :D:D okok:D aga naudi täiega, you're so lucky! :D

    AntwortenLöschen
  4. ojaaa, PAO tuleb loodetavasti lahe!:) ma nii ootan kõike:) aww, aga eestis tagasi olla ka ikka hea ju? :) ma tean, kindlasti naudin:D

    AntwortenLöschen