Sonntag, 15. August 2010

Ja ongi nädal!

Täna on laupäev. Aii, võinoh, tegelikult juba pühapäeva varahommik:D Ehk siis ma olen siin terve nädala olnud jubaaaaa!!! Mnjaa, minu esimene nädal:) Vaimustav igatahes.

Eile mõtlesin juba terve päeva tühja lasta ja olin kodus niisama. Siis tuli geniaalne mõte minna rattaga sõitma. Kuna ma oleks üksi täiesti ära eksinud esimest korda siin põldude vahel, siis mu hostisa tuli minuga kaasa. Tegime väikse ringi ja väga tore oli. Siin kogu aeg ju mäest üles ja alla, nii et igav ei hakka;) Siis jalutasime rongisillal. Sild on selline, et peal sõidab rong ja all saab jalutada. Ehk siis üsna huvitav on, kui rong su peakohal on;)

Õhtusöögiks oli fondüü! jepijepijee:) Väga maitsev oli, kuigi ma pole eriti harjunud nende juustudega, aga hea ikka. Pärast seda jälle spontaanne istumine baaris, Elite Sierra:D imehea seltskond.

Täna läksid Die Männer ehk siis Lorin ja poisid Egiptusesse puhkust nautima. Viisime Priskaga ta rongijaama ja siis läksime üht huvitavat asja tšekkima, mille nime ma ei mäleta. See oli üks hiiglaslik koobaste kompleks. Seal oli Teise Maailmasõja ajal elanud üksik eremiit, kes oli selle kõik ise ehitanud. Ühesõnaga, üsna kõhe koht. Üksi seal olla ei tahaks.

Õhtul helistas Stine jälle Priskale, et mind välja kutsuda. See on alati nii komisch, sest Stinel pole mõtet mulle helistada, kuna ma pole veel kohalikku numbrit teinud. Käisime Stine, Pascali ja Sabrinega rongiga Freiburgis. Popularis söömas, väga lahe koht ja hea toit. Asub kooli lähedal kaa. Mulle öeldi, et nad käivad seal söömas u kord 2 kuu jooksul, siis on highlight:D

Ilm oli paha. Sadas ja külm hakkas ka. Palju mõtteid polnud, tulime tagasi Düdingeni ja läksime kinno. See twilighti 3.osa. Mis siis, et olin seda juba Eestis näinud. See oli just hea niimoodi mõnes mõttes. Sest Šveitsis on ju ka nii nagu Saksamaal, et kõik välismaa filmid on pealeloetud häälte, mitte subtiitritega. Ehk siis ma teadsin, millest jutt käib ja sain oma kõrvu veidi saksa keelega harjutada. PS. su saksakeelne sõnum pani mind tõesti naeratama.

Ma olen nii õnnelik. Inimesed, kellega ma tutvunud olen, on nii toredad. Enamus on õnneks avatud ja mind hästi omaks võtnud. Kuigi Jano sõpradega ma pole veel kohtunud eriti.

Sain kenasti autoga koju. Jõime jälle Priskaga kahekesi teed ja rääkisime niisama. Siis hakkas kass mu vastu huvi üles näitama ja oleks peaaegu mu kohvri peale magama jäänud. Iep, üsna huvitav loom on ta.

Mul on 2 nädalat veel aega enne kooli! Ja kunagi ei tea, mida homne toob. Nii ongi hea.

Kallistan teid!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen